SUSEN

logo_smallSUSEN – Sustainable Entrepreneurship – A Game-Based Exploration for Lower Secondary Schools

W ramach projektu SUSEN opracowywane jest narządzie uczenia się w oparciu o grę, która ma zwiększyć znaczenie i poziom edukacji z zakresu przedsiębiorczości, poprawić kluczowe kompetencje i umiejętności 12-14-latków, ze szczególnym uwzględnieniem ich znaczenia dla rynku pracy.

Pozostałe cele projektu to:

  • Zwiększenie kreatywności i innowacji w edukacji szkolnej, w szczególności kształcenia w zakresie przedsiębiorczości,
  • Poprawę osiągnięć edukacyjnych młodych ludzi, szczególnie tych, dla których istnieje ryzyko przedwczesnego ukończenia szkoły,
  • Wsparcie oceny i rozwoju transwersalnych kompetencji kluczowych, takich jak kompetencje informatyczne, umiejętność uczenia się, postawa inicjatywności i przedsiębiorczości oraz świadomość kulturowa.
  • Zachęcanie do zwiększenia poczucia wspólnoty, zaangażowania społecznego i osobistej odpowiedzialności.

Efektem realizacji projektu jest gra Power Player dla uczniów w wieku 12-14 lat, z przewodnikiem online, wprowadzającą w problematykę „zrównoważonej” (ang. sustanaible) przedsiębiorczości. Gra łączy tradycyjne poznawanie treści na lekcji z praktycznymi ćwiczeniami, dzięki czemu uczenie się, jest coraz bardziej efektywne.

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia strony gry Power Player, a nauczycieli chcących wziąć udział w projekcie do kontaktu poprzez formularz.

Uczestnicy projektu
:: University Koblenz-Landau, Germany (coordinating institution)
:: The Environmental Academy Ltd. Newcastle, UK
:: CVO Antwerpen, Belgium
:: Uniwersytet Pedagogiczny. Cracow, Poland
:: Zentrum für angewandte Weiterbildungsforschung  (ZAWF). Lahr, Germany

Dodatkowe informacje o projekcie znajdziesz TU.

Projekt finansowany z programu Znalezione obrazy dla zapytania erasmus +

Komentarze są wyłączone.